четвер, 21 січня 2016 р.

Методичні рекомендації


Українська література

На письмові контрольні твори відводимо 2 уроки.

Звертаємо увагу на те, що домашній контрольний твір не є обов’язковою формою контролю з української літератури. Ураховуючи розвиток інформаційних технологій і рівень володіння ними сучасними учнями, написання домашнього контрольного твору, який потім має перевірити учитель, перетворюється на формальність і не дозволяє об’єктивно визначити знання учнів з певної теми.
Якщо такий вид контролю навчальних досягнень учнів, як  домашній контрольний твір, залишений учителем, можна обрати таку форму творчої роботи як фанфік, щоб учні самостійно виконували творче домашнє завдання.

Можливі види контрольних робіт:
    тест;
    відповіді на запитання;
    контрольний літературний диктант;
    анкета головного героя;
    комбінована контрольна робота;
    письмові контрольні твори.

Можливі види контрольних робіт із розвитку мовлення:
    складання оповідання (казки) за прислів’ям;
    добір прислів’їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею твору;
    уведення власних описів в інтер’єр, портрет, пейзаж у вже існуючому творі;
    усний переказ оповідання, епізоду твору;
    твір-характеристика персонажа;
    написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом;
    написання вітального слова на честь літературного героя, автора тощо;
    твір-опис за картиною;
    складання тез літературно-критичної статті (параграфа підручника);
    підготовка проекту (з можливим використанням мультимедійних технологій) – індивідуального чи колективного – з метою представлення життєвого і творчого шляху, естетичних уподобань письменника тощо;
    складання анкети головного героя, цитатних характеристик, конспекту, рецензії, анотації;
    написання реферату;
    ідейно-художній аналіз поетичного чи прозового твору;
    написання листа авторові улюбленої книжки;

    інсценізація твору (конкурс на кращу інсценізацію уривка твору) тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар